بررسي شيوه‌هاي بازاريابي صادرات گلهاي تزئيني در ايران و هلند

این فایل درباره ی بررسي شيوه‌هاي بازاريابي صادرات گلهاي تزئيني در ايران و هلند می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.
بررسي شيوه‌هاي بازاريابي صادرات گلهاي تزئيني در ايران و هلند|30014290|em|بررسي شيوه‌هاي بازاريابي صادرات گلهاي تزئيني در ايران و هلند

امروزه براي هر نوع حرکت آگاهانه و هدفمند در بازارهاي بين‌المللي در راتساي افزايش سهم بازار و توسعه صادرات ، بازاريابي انديشيده ضرورت خاص خود را دارد. عرضه محصولي خوب با قيمتي مناسب ، بکارگيري روشهاي مطلوب توزيع، استفاده از تبليغات آگاه‌کننده و هدفمند و از همه مهمتر شناسائي رقبا، فرصتها و تهديدهاي محيطي، از لازمه‌ها و عناصر موثر در کسب سهم مناسب در تجارت جهاني مي‌باشد. به شناسائي و ارزيابي الگوها، روشها و شيوه‌هاي بازاريابي گل و گياهان زينتي کشور ايران و هلند در يک بازار ثالث پرداخته است و از طريق تجزيه و تحليل تطبيقي آنها، بمنظور توسعه صادرات گلهاي تزييني ايران در بازارهاي جهاني خصوصا بازار کويت ، اقدام به الگوبرداري از شيوه‌هاي اثربخش بازاريابي کشور هلند که در رديف اولين صادرکننده گل و گياه در جهان بوده و 68 درصد از سهم بازار جهاني گل و گياه را به خود اختصاص داده است ، نموده است . ساختار پايان‌نامه مشتمل بر شش فصل است ، بطوريکه فصلهاي اول و دوم به ترتيب تحت عناوين کليات و مباحث و موضوعات تئوريک در برنامه‌ريزي بازاريابي بين‌المللي مي‌باشد که اطلاعات فصول مذکور از طريق مراجعه به منابع اطلاعات ثانويه جمع‌آوري گرديده است . فصل سوم به بررسي و ارزيابي موقعيت و شيوه‌هاي بازاريابي صادرات گلهاي زينتي هلند پرداخته است که نحوه مديريت بازاريابي، روشهاي رقابتي و آميخته‌هاي بازاريابي اين کشور را در بازار کويت توسط مشاهده، پرسشنامه و رجوع به اطلاعات ثانويه، مورد شناسايي قرار داده است . فصل چهارم شيوه‌هاي بازاريابي صادرکنندگان گلهاي زينتي ايران را در کشور کويت مورد بررسي قرار داده و از طريق مشاهده پرسشنامه و مصاحبه، نقاط قوت و ضعف بازاريابي گلهاي زينتي ايران را در بازار مذکور، مشخص نموده است . فصل پنجم به بيان طرح تحقيق و فرضيه‌هاي اصلي و فرعي و تجزيه و تحليل آماري داده‌ها پرداخته است . در فصل ششم به بررسي و ارزيابي نتايج حاصل از آزمون فرضيه‌ها و مقايسه بين دو شيوه بازاريابي صادرات گلهاي تزئيني کشور ايران و هلند اختصاص يافته است که نشانگر آن است که صادرکنندگان ايراني برخلاف صادرکنندگان هلندي، به فاکتورهاي قيمت ، بسته‌بندي، تبليغات ، ترويج فروش و ... در بازار کويت توجه کاملي نداشته و از خصوصيات بازار مصرف‌کننده اطلاع چنداني ندارند و در عين حال دست‌اندرکاران دولتي و خصوصي که در امر توليد و صادرات گل و گياه



مطالب دیگر:
🔍ترجمه مقاله رشته فوتونیک - سنسورهای پلاسمونی سطحی جایگزیده‌ مبتنی بر آلومینیوم🔍فایل اکسل حقوق دستمزد بیمه مالیات و ... 1397🔍جزوه انرژی های نو و بیوگاز🔍جزوه ساخت دستگاه تولید بیوگاز و روش آزمایش آن🔍تحقیق نقش فرهنگ در پيشبرد اهداف استراتژيك سازمان ها🔍تحقیق روان شناسی مرگ🔍پاورپوینت ورود به سیستم دیجیتال🔍طرح توجیهی گلخانه پرورش آلوئه ورا در سال 97🔍تحقیق بهسازی خاک در مقابل روانگرایی🔍پاورپوینت معرفی پدیده تیکسوتروپی در خاک رسی🔍پاورپوینت ارکان نظریه خمیری🔍گزارش کار آزمایشگاه مکانیک خاک پیشرفته🔍پاورپوینت ماشین آلات کارهای بتنی🔍طرح توجیهی احداث گلخانه هیدروپونیک (کشت بدون خاک) زعفران و گیاهان دارویی سال 96🔍جزوه اصول طراحی و ساخت دستگاه های بیوگاز🔍تحقیق روش تولید بیوگاز، روش ساخت دستگاه های تولید بیوگاز و تحلیل بیوگاز با شبکه عصبی مصنوعی🔍پاورپوینت بهداشت روانی قبل از ازدواج🔍پاورپوینت اضطراب از منظر قرآن کریم🔍جزوه حقوق بین الملل خصوصی 2🔍پاورپوینت نیروگاه های هسته ای🔍تحقیق درمورد مدیریت اداری هنری فایول🔍بازی snake به زبان ++c🔍پاورپوینت بررسي ارگونوميك از انجام كار به صورت ايستاده و حمل بار دستي🔍پاورپوینت آزمایشگاه رفرانس بهداشت حرفه ای (بخش عوامل شیمیایی)🔍پاورپوینت استخراج فلزات (آماده سازی بار)